למי שקד שורפת קולות? | הפרשנים חלוקים

    אסתי פלד No Comments on למי שקד שורפת קולות? | הפרשנים חלוקים

    כמה קולות 'תשרוף' שקד ולאיזה גוש, האם הקמפיין לעידוד הצבעה במגזר הערבי יבוא לידי ביטוי בשטח, ומדוע התוצאה מחר – מה שלא תהיה – תירשם על שמו של יו"ר עוצמה יהודית | הפרשנים

    יעקב ריבלין ואבי בלום
    18:34
    09.05.24
    אבי יעקב No Comments on שיחת מרן ראש הישיבה והשגריר האמריקאי | התיעוד המלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פחות מ-12 שעות לפתיחת הקלפיות: הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום שוחחו הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית.

    בפתח השיחה התייחס בלום לעידוד ההצבעה במגזר הערבי: "אנחנו שומעים את הנתונים על כך שנשפכו עשרות מיליונים במגזר הערבי ויהיה מעניין לעקוב האם נראה את המגמה הזו בשטח. אצל נתניהו אף פעם אי אפשר לדעת האם ה'געוואלד' מבוסס על נתונים אמיתיים".

    הוא סיפר: "הופתעתי לשמוע באיזה אירוע יותר ממחצית שהולכים להצביע לשקד כהצבעת מחאה, מעניין יהיה לראות כמה היא תשרוף מהצד הימני".

    ריבלין: "מה שלא תהיה התוצאה מחר – היא תירשם על שמו של בן גביר. הוא חרב פיפיות כי מצד אחד הוא מביא מנדטים מגוש הימין שלא היו באים ומצד שני הוא גיבש מאוד את מחנה השמאל והערבים ואם תהיה עלייה שם זה גם נזקף לזכותו. הוא המפתח של הבחירות".

    ביחס לשקד: "אני לא חושב ששקד שורפת לגוש הימין כי מדובר באנשים שלא מסוגלים להצביע לסמוטריץ' ובן גביר. הם בסך הכל עוזרים לה לקבל יותר יחידות מימון.

    ריבלין ציין כי "אם נתניהו היה מוכן לעזור לה היינו יודעים היום בוודאות שהוא מנצח מחר, אבל כולנו יודעים את הבעיות המשפחתיות ברקע. הוא מעדיף להפסיד שוב ובלבד ששקד שנואת נפשו תישאר בחוץ".

    בלום: "חשדותיו של נתניהו לגביה התאמתו בשנה האחרונה וכבר לא בלתי מבוססים. היא תחזקה את הממשלה הזו".



    0 תגובות